Deník knihomola

sobota 6. května 2017

Ahoj,
vítám vás u dalšího Deníku knihomola. Na můj předchozí se můžete podívat tady a na minulý Klárčin tady. Tak tedy si sedám k notebooku, beru do ruky diář a vypisuju vám tady své přečtené knihy za uplynulý měsíc. Přitom ještě stíhám odpovídat na zprávy a koukat na hokej. Česko-Bělorusko. Fandíte taky hokeji?

Cinder


První díl ze série Měsíčních kronik čteme díky naší spolupráci s úžasným knihkupectvím MK knihy odkaz zde. Recenzi očekávejte na sto procent, vyjde až knihu přečte Klárka. Sérii jsem si zamilovala. Autorka mě přesvědčila, že umí dokonale předělat starou klasiku. Nebudu váhat s přečtením dalších dílů.

Dědička ohně


Dále v diáři nalézám tuto bichličku, třetí díl ze série Skleněný trůn. Recenzi na ní naleznete zde, na první díl tady a na druhý zde. Četla se mi celkem pomalu, i když se chlubí svou tloušťkou tak se v toho v ní moc nedělo. Bohužel se tak nezařadí k mým oblíbencům.

Fantastická zvířata a kde je najít


Toto byla záležitost na dvě odpoledne. V tomto případě můžu říct, film je prostě lepší, jelikož víte, že je to pouhý scénář. Recenzi na knihu si můžete přečíst tady a na film zde

Dívka v ledu


Když jsem jen tak přemýšlela, dospěla jsem k závěru, že toto bude asi má první přečtená detektivka. No nebudu se tady moc rozepisovat, protože recenze vyjde přístí týden. Máte se na co těšit.

Bez šance



Celkem nedávno dočtená kniha. Recenze mě ještě čeká napsat. Zajímavá to kniha s netradičním námětem, což se samozřejmě cení. Sice to není pravé ořechové, že bych si říkala, tak to si musím dát re-reading, ale zase na tu knížku nezapomenu.

Harry Potter a Prokleté Dítě


Konečně jsem ji přečetla. Re-reading byl úspěšný. Mimochodem z referátu jsem dostala jedna podtržená. Recenzi můžete shlédnout tady. Co ještě dodat, Harry je prostě srdcová záležitost.

Všechno, úplně všechno


Podobně jako u Fantastických zvířat byla tato kniha záležitost na dvě odpoledne a to z mnoha důvodů, ať už to byly velmi krátké kapitoly nebo ilustrace, či samotný počet stran knihy. O recenzi prozatím přemýšlím. Pokud hledáte čtivou oddechovku tak směle do ní.


Nejlepší knížka

Cinder

Nejhorší knížka

Bez šance

Nejrychleji přečtená knížka

Fantastická zvířata a kde je najít

Nejpomaleji přečtená knížka

Dědička ohně, pochopitelně když má přes 530 stran.


Jak se tak dívám, byl to bohatý měsíc. Uvidíme co ten příští. Kde knihny seženete nejlevněji se dozvíte na Srovname.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS