Recenze: Dědička ohně

středa 3. května 2017

Ahoj,
vítám vás u recenze na třetí díl této populární série. Recenze na první díl zde a na druhý zde. Jak už možná víte, čtu to protože to má velký ohlas čtenářů. Musím říci, že jsem se v tom taky našla, ale tento díl napsala Sarah J. Massová o hodně slaběji. Na to, jakou tloušťkou se může kniha pochlubit, se mi zdá slabá. Teď už k samotné recenzi.

Autor: Sarah J. Massová

Rok vydání u nás (v originálu): 2016 (2014)

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 536

Žánr: Fantasy, Young adult


Děj

Cleana přijíždí do Wendlynu, aby splnila králův úkol. Místo toho se válí na od sluníčka vyhřátých střechách a doslova chlastá kradené víno a jí jakési taktéž kradené placky. V opilosti propadá do sebelítosti a lituje se a lituje. Nebýt Jeřába, se kterým se setká, nevím co by dělala. Jeřáb ji odvede za Maeve, která ji zodpoví její otázky jen pokud projde Jeřábovým výcvikem, aby mohla jít do Dornadele, kde se dozví odpovědi. Mezitím se v Adarlanu dějou věci. Celá kniha překypuje magií. Magie sem, magie tam. Každá kapitola vyzařuje byť jen špetku magie. Zlo se již probudilo.
Bohové, ale že v té ubohé skořápce, kterou nazývali městem, bylo vedro k zalknutí.

Můj názor

Cleana se v této knize promění v slabou sebelitovanou mouchu, co plive krev. Lituje a lituje. Celkově se mi tento díl zdál nejslabší z prvních tří, i když je nejtlustší. Celá kniha se táhne, sice musím uznat, že se tam sem tam něco děje. Po přečtení těch tří dílu jsem odhalila zlozvyk autorky. A to její psaní téměř všech zvratů k závěru knih. To vás nutí přečíst si další díl. Musím říci, kniha je propracovaná, vše na sebe hezky navazuje, jsou tam všelijaké souvislosti. 

Hodnocení

Rozjezd: 10%
Těšení na čtení: 7%
Sympatie postav: 7% Já tu Cleanu asi jednou uškrtím...
Styl psaní: 10%
Nudné pasáže: 5%
Nápad: 6%
Popis: 9%
Předvídatelnost: 10%
Jak mě bavila: 7%
Očekávání: 6%
_______________
Celkem: 77%

Kde knihu seženete za nejlepší cenu, se dozvíte na Srovname.cz.


2 komentáře:

  1. Výborná recenze :) Na tuto sérii se teprve chystám, doufám že se k ní dostanu co nejdříve :) Od autorky jsem četla Dvůr trnů a růží a byla jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS