Deník knihomola

úterý 25. července 2017

Ahoj!
Trošku opožděné vydání Deníku knihomola je pro mně fakt neodpustitelné. V poslední době jsem nevydala vlastně žádný článek a opozdím se i s mm nejpravidelnějším článkem. Ale pro tentokrát mám dobré vysvětlení. Od pátku se sluním na chorvatské pláži. S knihou v ruce (samozřejmě). No tak snad už se pustíme do samotného článku, což?









Víš, že tě miluju?




Toto je naše recenzí kniha, ale to už jistě víte. Měla jsem trochu problém ji dočíst. Ne proto, že by byla nudná nebo tak něco. S knížkou to nemělo nic společného. I když je čtení můj obrovský koníček, začátkem prázdnin jsem od všeho tak trochu upustila. (To je vidět i u mé aktivity ohledně článků.) Ale až budu doma, budu se snažit zajet do starých kolejí. Každopádně když jsem asi v polovině knížky pochopila, proč je DIMILY (zkratka z originálního názvu) tak slavná, nemohla jsem se odtrhnout. A teď k další knížce. Nemůžu vám přece prozradit všechno, ať mám co psát do recenze.

Koruna


No tak to byl úplně opačný případ. Protože jsem vyloženě toužila zjistit, jak to s Eadlyn dopadne. Recenzi neočekávejte z prostého důvodu. Nemyslím si, že má smysl psát recenzi na poslední díl série. Protože buď jste sérii nečetli, nebo vás nebavila (Což považuju za málo pravděpodobné), anebo si to přečtete. Já jsem byla opravdu... zažraný fanoušek a mé čtení doprovázely i výkřiky jako: "Ne! Já nechci, aby si ho vzala!" a "Proč si ho nevezme?!" I když se jednalo o stejnou osobu. Ti, co přečetli, možná tuší. A když nebudu psát tu zmíněnou recenzi, knihu hodnotím na 99%

Scarlet


Scarlet jsem prostě nedokázala odolat a vzala jsem si ji s sebou do auta na dlouhou cestu, i když jsem toho moc nepřečetla. A stejně jako u Cinder (recenze zde) jsem hltala úplně každé slovo. Už jenom ten nápad je úžasný, ale to že má všechno svůj důvod a vůbec ale vůbec nic (jméno, město atd.) tam není jenom tak, to je naprosto jiný level. Problém potom je, když sedíte na pláži a radši si popálíte záda, než aby jste odložili knížku. Protože přesně to byl můj případ. Takže mějte na vědomí, že jsem vás před touhle závislostí varovala a že čtete pouze na vlastní nebezpečí.

Mé jméno je Nikdo


U nás v knihovně je strašně hodná paní knihovnice, a když jí Klaudi řekla, že píšeme blog, začala nám nabízet spoustu novinek. No a to je jedna z nich a já ji nechci dlouho blokovat. Sice jsem ji ještě nepřečetla, ale už ji mám rozečtenou. Ale vůbec nevím, co bych vám o ní řekla, protože ještě nemám moc postřehů. Takže se o ní zmíním ještě v příštím Deníku a nejspíš bude sepsána i recenze, takže se máte na co těšit.

Nejlepší knížka

Koruna a Scarlet

Nejhorší knížka

Mé jméno je Nikdo (Ale jenom proto, že ji moc neznám.)

Nejrychleji přečtená knížka

Koruna

Nejpomaleji přečtená knížka

Víš, že tě miluju?


A tohle je vše, co jsem přečetla za čtyři týdny a pár dnů navrch. Přečtěte si i Klaudiin poslední Deník knihomola, jelikož ona přečetla mnohem (mnohem, mnohem) více knih než já. Pokud si chcete některou z knížek koupit koukněte se na Srovname.cz kde jsou ty nejlepší ceny. Děkuju, že jste tento článek dočetli, až do samotného konce. Ahoj!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS