Recenze: Běsnění

pondělí 10. července 2017


Ahoj,

v sobotu jsem dočetla povídky k sérii Šepotání. Musím říci, že byly v celku zajímavé, pokud vás tedy zajímá, co bylo před či po, nebo dokonce během této trilogie. Při otevřní knížky uvidíte zvlášnost této série. Běsnění má totiž modrá písmenka, jak uvidíte níže. Bohužel na předchozí díly jsem recenze nepsala. Tak si užijte tuto.


Autor: A. G. Howardová

Série: Šepotání

Originální název: Untamed

Žánr: Young adult, povídky

Rok vydání u nás (v originálu): 2016 (2015)

Počet stran: 312

Nakladatelství: CooBoo


Děj

Předem upozurňuji, že pokud jste nečetli sérii, tak se v těchto povídkách a tím pádem i v této recenzi, vyskytuje docela dost spoilerů. Takže Běsnění obsahuje tři povídky. V první z nich Alyssina máma vzpomíná na svou návštěvu v Říši divů a na záchranu svého budoucího manžela. Vypráví tam taky i o svém prvním setkáním s Morfeem. Povídku najdete pod názvem Kluk v pavučině. V další části zmiňovaný Morfeus pátrá v Zachových vzpomínkách na Alyssu. Což znamená, že se sveze Vlakem vzpomínek. Nese název Můra v zrcadle. A v poslední a nejjdelší povídce Šest nemožných věcí popisuje Alyssa své tři nejvzácnější okamžiky z lidského života a tři z toho věčného v Říši divů. 


Můj názor

Pokud jste stejně jako já byli zklamaní, když Alyssa v epilogu Zrcadlení neprozradila třeba kolik měli se Zachem dětí, tak si musíte přečíst tuhle knížku. Za mně to tedy bylo takové obohacení samotného příběhu. Nejvíce se mi líbila povídka Šest nemožných věcí. Taková správně dojemná, opravdu dojemná. No nejméně Můra v zrcadle, jelikož se mi Můrák strašně protiví a nechutí. Nechápu v tomto ohledu Alyssu. Mě přímo iritují ty jeho věčné tajemnosti a hádanky. 


Co se stalo, nemůže se odestát.

,, Jeden starý přítel z dětství mi řekl, že hloubáním nad každým krokem brání pohybu vpřed. Prý si mám věřit, odpustit si a žít dál.”

Hodnocení

Rozjezd: 9%
Těšení na čtení: 8%
Sympatie postav: 7%
Styl psaní: 10%
Nudné pasáže: 8%
Nápad: 9%
Popis: 10%
Předvídatelnost: 9%
Jak mě bavila: 8%
Očekávání: 9%
_______________
Celkem: 87%

Pokud by jste si chtěli koupit Běsnění, kde ho koupíte nejlevněji zjistíte na Srovname.cz



4 komentáře:

  1. Pěkná recenze :) K této knize jsem se ještě nedostala a zatím nevím, jestli se do ní pouště :) Četla jsem jen Šepotání a Divotání a to na mě bylo obojí až moc zamotané :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No, popravdě Zrcadlení bylo pro mne utrpením. Nějak mě nebavilo.

      Vymazat
  2. Tvoje hodnocené je vážně skvěle propracované! :D

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS