Blogové narozeniny a Vánoce

sobota 23. prosince 2017

Ahoj! Chápete to? Zítra už jsou Vánoce a my jsme nevydaly ani jeden vánoční článek! Ale já se to alespoň trochu pokusím napravit tento hřích povídacím článkem, ve kterém chci probrat Vánoce a taky druhé blogové narozeniny, které byly nedávno a já na ně nestihla napsat samostatný článek. A kdo jiný by měl psát tento článek než já, bloggerka od samého počátku. Takže pusťme se do toho!

Druhé blogové narozeniny

Jestli náš blog čtete už delší dobu, možná jste si všimly, že jsme nepsaly nic ani o prvních blogových narozeninách. Teď je mi to líto, ale tehdy mi to asi nepřišlo tak důležité, abych tomu věnovala samostatný článek. Teď o tom sice píšu, ale zase ne úplně samostatný článek. Co by vlastně v takovém článku mělo být? Já jsem se rozhodla, že objasním, jak to je s datem, protože to není tak úplně jednoduché.
     S Natkou, bývalou blogerkou na tomto blogu, jsme se nikdy neshodly, kdy to doopravdy je. O tom, že si založíme blog jsme se dohodly 20. prosince. První článek jsme napsaly taky ten den, ale jelikož jsme s psaním neměly moc zkušeností, hned v první recenzi jsme prozradily konec. Takže jsem ho další den, 21. prosince, přepsala a datum recenze se změnilo. To je má verze příběhu. Natka tvrdí, že jsme blog založily na její svátek. Proto jsem se rozhodla, že vás poprosím o hlasování do ankety, kterou najdete vpravo na liště, ať o datu rozhodnete vy.
     Za ty dva roky se toho strašně moc odehrálo a já jsem ráda, že to tady teď můžu všechno shrnout, protože nebýt vás, co tento článek a celkově tento blog čtete, tak už bych to nepsala. Taky díky Klaudii, tento blog ještě existuje, protože jsem si jistá, že sama bych to neutáhla a ona udělala i hodně renovací, které teď dělají náš blog blogem.

     20 000- To je počet zobrazení, který jsme přesáhly.
     24- Je počet Pravidelných čtenářů.
     1 162- Nejčtenější článek, který napsala Klaudi.
     963- Druhý nejčtenější článek, který jsem napsala já.

Vánoce

Co já a Vánoce? Už se na zítřek těším, i když by se dalo říct, že je trochu bojkotuju. Budu ráda, když stihnu zabalit dárky...
     Já sama jsem si přála celkem dost věcí, co se týče knížek. Knížky jsem si přála tři. Samozřejmě Geminu, což je pokračování Illuminea, které jsem dostala minulý rok. Potom Tisíc kousků tebe, protože už jenom na obálka je naprosto boží... A Polibek v New Yorku, abych měla i něco vánočního. Přála jsem si ještě jednu věc, u které jsem hodně dlouho zvažovala, jestli to stojí za to a ani si nejsem jistá, jestli to dostanu. Mám na mysli čtečku.
     Hodně by mě zajímalo, co si na Vánoce přejete vy. A pokud toto čtěte a je po Vánocích, tak co jste dostali. Ještě nevím, jestli budu psát, jaké knížky jsem nakonec dostala, ale jestli jo, tak to zase nebude samotné téma. 

Děkuju, že jste mi věnovali trochu svého předvánočního času. Ještě jednou prosím o hlasování v anketě o blogové narozeniny. Užijte si Vánoce!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS